PROGRAMA EOIES CURS 2017-2018

Publiquem el calendari de les proves EOIES que es duran a terme properament.

Per visualitzar el calendari de les proves escrites d'Anglès, clicau a l'ENLLAÇ.

Per visualitzar el calendari de les proves escrites d'Alemany, cicau a l'ENLAÇ

CALENDARI PROVES ORALS PROGRAMA EOIES

NGLÈS

NIVELL

Intermedi 2

11/06/2018

Avançat

14/06/2018

ALEMANY

NIVELL

Bàsic

04/06/0018

a partir de les 16.30

L'alumnat haurà de contactar amb la seva professora d'anglès/alemany per tal d'apuntar-se a les proves orals.

Més informació al següent ENLLAÇ

ESCOLARITZACIÓ 2018-2019: LLISTES DEFINITIVES ADSCRIPCIÓ

D'acord amb el Calendari publicat a l'Annex 2 de la Resolució del director general de Planificació, Ordenació i Centres de 14 de març de 2018 per la qual es despleguen determinats aspectes per al curs escolar 2018-2019 respecte als processos d'adscripció, admissió i matriculació d'alumnes als centres sostinguts totalment o parcialment amb fons públics als nivells de 2n cicle d'EI, EP, ESO, Batxillerat i Educació especial a les Illes Balears, publiquem les llistes provisionals de sol·licituds presentades al procés d'adscripció.

Per visualitzar les llistes definitives clicau a l'ENLLAÇ

Els alumnes amb plaça reservada hauran de formalitzar la matrícula al nostre centre els dies 27 i 28 de juny.

Proves lliures de mòduls de Cicles Formatius curs 2017-2018: Llistes definitives admesos i calendari exàmens

D'acord amb l'article 18.1 de l'ANNEX ! de la Resolució de la directora general de FormacióProfessional i Formació del Professorat de 9 de març de 2018 per la qual es convoquen les proves lliures per obtenir els títols de tècnic i de tècnic superior de formació professional del sistema educatiu i se’n concreten aspectes sobre l’organització (BOIB 32 de 13/03/2018), publiquem la relació definitiva de les persones inscrites.

Per visualitzar el llistat de les persones clicau a l'ENLLAÇ

Per visualitzar les dates dels exàmens, clicau a l'ENLLAÇ

Proves lliures de mòduls de Cicles Formatius curs 2017-2018

S'ha publicat la convocatòria de les proves lliures de mòduls de cicles formatius 2017-2018.

El termini d'inscripció és del 19 al 28 de març en el centre on s'hagin d'examinar i que en aquest

curs acadèmic, s'imparteixin aquests mòduls de forma presencial, per tant, dels mòduls que es

detallen seguidament, en el nostre centre no es podran dur a terme aquestes proves ja que aquest

curs acadèmic no s'imparteixen presencialment:

CFGM Farmàcia i Parafarmàcia

CFGS Dietètica

Anatomofisiologia i patologia bàsiques

Dietoteràpia

Disposició i venda de productes

Microbiologia i higiena alimentària

Oficina de farrmàcia

Educació sanitària i promoció de la salut