• Departaments
  • Informàtica

Els alumnes de FPB en Informàtica instal·len una nova xarxa a l’institut

Durant el segon trimestre, els alumnes de segon de FP bàsica en Informàtica i Comunicacions, han realitzat una pràctica consistent en la instal·lació real d’una xarxa informàtica dins el Taller de Tecnologia. Aquest projecte sorgeix del mòdul “Instal·lació i manteniment de xarxes per a la transmissió de dades” que estan estudiant i de la necessitat d’equipar un espai a l’institut on poder realitzar pràctiques de robòtica a diferents nivells dins la matèria de Tecnologia. Una manera pràctica d’aprendre i alhora útil, aportant millores al nostre centre. Pots trobar més informació d’aquesta instal·lació a la següent pàgina web que estan confeccionant els estudiants:

Wiki d'FPB 2

A partir del mes de maig, aquests alumnes començaran dos mesos de pràctiques a centres de treball (FCT) per poder completar els seus estudis i obtenir el Títol Professional Bàsic en Informàtica i Comunicacions.

Aquí teniu una galeria de fotos de la instal·lació: