• Departaments
  • Informàtica

Space Invaders - TIC II (2n de Batxillerat)

A l'assignatura de Tecnologies de la Informació i la Comunicació II (TIC II) de 2n de Batxillerat els alumnes aprenen programació informàtica amb el llenguatge Python, uns dels llenguatges d'ús professional més utilitzats avui en dia en diversos camps: desenvolupament d'aplicacions web, ciència de dades, intel·ligència artificial i aprenentatge automàtic, ...

Durant tot el curs aprenen les bases del disseny d'algorismes i programació en aquest llenguatge, i durant la darrera avaluació realitzen un projecte final que consisteix en el desenvolupament d'un videojoc amb Python i la llibreria Pygame. Aquest curs han creat les seves pròpies versions del clàssic joc Space Invaders. A continuació hi ha un vídeo resum del resultat obtingut pels quatre alumnes d'aquest curs.

Els alumnes de FPB en Informàtica instal·len una nova xarxa a l’institut

Durant el segon trimestre, els alumnes de segon de FP bàsica en Informàtica i Comunicacions, han realitzat una pràctica consistent en la instal·lació real d’una xarxa informàtica dins el Taller de Tecnologia. Aquest projecte sorgeix del mòdul “Instal·lació i manteniment de xarxes per a la transmissió de dades” que estan estudiant i de la necessitat d’equipar un espai a l’institut on poder realitzar pràctiques de robòtica a diferents nivells dins la matèria de Tecnologia. Una manera pràctica d’aprendre i alhora útil, aportant millores al nostre centre. Pots trobar més informació d’aquesta instal·lació a la següent pàgina web que estan confeccionant els estudiants:

Wiki d'FPB 2

Continuar llegint