• Departaments
  • Activitats comercials

PRESENTACIONS PROJECTES EMPRESARIALS 2023

El dilluns dia 06/03 es va desenvolupar al Centre Bit d’Alaior la presentació dels projectes empresarials elaborats pels alumnes de 2n d’Activitats Comercials.

Aquests projectes s’han elaborat mitjançant grups col·laboratius al llarg d'aquest curs acadèmic, per altra banda a l’acte també es comptar en les ponències dels Srs. Vicente Cajuso i Jordi Bosch president i secretari d’ASCOME (Associació de Comerciants de Menorca) respectivament i La Sra. Carmen Crespo gerent del Centre Bit.

Seguidament l'audiència va participar en un taller joc d’inversió on es va discernir el projecte que aconseguir més finançament, i per tant el més engrescador per una futura inversió.

El grup guanyador aconseguir un val de 25€ de compra per a cada integrant gentilesa de la papereria Didasko de Maó.

EXPOSICIONS 2023

PROGRAMA EXPERIÈNCIA FORMATIVA “ACTUALITZACIÓ DE LA FORMACIÓ PROFESSIONAL”- DEPARTAMENT COMERÇ

Durant el mes d’octubre 3  professors del Cicle de Grau Mitjà d’Activitats Comercials vàrem fer una estada de tres dies al País Basc, visitant dos centres integrats de formació professional de Bilbao (Elorrieta Erreka Mari) i (Txurdinaga) i un centre d’investigació i innovació de la Formació professional (Tknika) d’Errenteria (Sant Sebastià) on ens varem explicar la metodología pedagògica ETHAZI, mètodes d’alt rendiment a la FP basats en models actius col·laboratius i reptes interdisciplinars, és a dir, com treballen els diferents mòduls formatius basats en el treball col·laboratiu i la programació per reptes interdisciplinars encaixats en els Resultats d’Aprenentatge de cada mòdul que hi participa. Fou una experiència molt enriquidora, on vam poder constatar estratègies innovadores i mètodes de docència de vanguàrdia a la FP, (programació, metodologia, avaluació..) enfocats clarament a formar als alumnes per la seva inserció en el món laboral maximitzant la seva proactivitat i resolució de problemes davant de diferents obstacles sempre en el marc del treball en equip. Com a resultat s’aconsegueix un sòlid desenvolupament competencial professional, personal i social.

1- Visita al CIFP Txurdinaga LHII

2- Visita al CIFP Elorrieta - Erreta Mari LHII