Intercanvi amb Trostberg (Alemanya)
Dia contra la violència de gènere
25 anys del IES Josep Miquel Guàrdia - Visita les orles dels antics alumnes

Associació de Mares i Pares (AMPA)

DEVOLUCIÓ DELS LLIBRES 2016-2017

Benvolgudes famílies:

Tal com vos ha informat el Centre el proper curs 2017-2018 les famílies que vulguin es podran adherir al programa de la Conselleria d’Educació de reutilització de llibres de text. Per part de l’AMPA  es dóna per finalitzat l’intercanvi de llibres que venia realitzant els cursos passats. Igualment us agrairíem que ens retorneu tots el llibres de text i lectura que aquest curs que acaba vàreu obtenir com a préstec.

Els dies de recollida per poder tornar  els llibres de text i lectura que han utilitzat els vostres fills durant aquests curs són:

CALENDARI DEVOLUCIÓ DELS LLIBRES CURS 2016/2017:

Els dies establerts s’atendrà a les famílies de les 18:00 h. fins les 20:00 h.

26 DE JUNY per  1er d’ESO

27 DE JUNY per  2n d’ESO

28 DE JUNY per  3er d’ESO

29 DE JUNY per 4t d’ESO (SE’LS FARÀ LA DEVOLUCIÓ DEL DIPÒSIT)

EL CALENDARI NO ÉS EXTENSIBLE. SOLS S’ATENDRÀ EN ELS DIES I HORARIS FIXATS

Els alumnes que tinguin exàmens el setembre, podran conservar els llibres que necessitin i els podran tornar el mes de setembre durant els dies que l’AMPA indicarà.

ÉS IMPORTANT FER LA DEVOLUCIÓ DELS LLIBRES. AQUESTS LLIBRES SÓN PROPIETAT DE L’AMPA.

La informació i el full per adherir-se al programa de reutilització de llibres del curs 2017-2018, que es durà a terme per part del centre, es troba a la vostra disposició a la pàgina web de l’Institut.