Programa de reutilització de llibres de text 2020-2021

El curs 2020/21 CONTINUA el programa de reutilització dels llibres de text a l'ESO impulsat per la Conselleria d'Educació i Universitat. Aquí teniu el Full presentació 6è primària i Full Adhesió.

Si vol més informació pitjau damunt aquest ENLLAÇ

Per qualsevol consulta referent al Programa teniu dues vies:

- A la secretaria de l'institut: de dilluns a divendres entre les 9h i les 13.30h.

DEVOLUCIÓ LLIBRES DE TEXT PROGRAMA REUTILITZACIÓ (CURS 2020-2021)

Durant la setmana del 14 al 18 de juny l’alumnat inclòs en el programa de reutilització de llibres haurà de deixar tots els llibres (amb etiqueta codi de barres i nom de l’alumnat) a la seva aula.
Els seus tutors els donaran instruccions de quin dia i com fer-ho.
Es revisaran els llibres i tots aquells que no estiguin en condicions o siguin de matèries suspeses quedaran a l'aula de l'alumnat.

Els tutors aniran citant les famílies per comentar les notes de final de curs a l'aula de referència. Allà les famílies (excepte 3r A/4t A/4t B i 4t C) trobaran tant els llibres que no estan en condicions (per esborrar o folrar o pagar per nou) com aquells que necessitin si tenen alguna assignatura suspesa.
Les famílies dels cursos 3r A/4t A/4t B i 4t C hauran de baixar-los a la sala d'actes per revisar-los allà.
En el cas que algun llibre no es pugui reutilitzar per estar en males condicions o s’hagi perdut, s’haurà de pagar 30€ per llibre perquè el centre en pugui comprar un de nou.
Així mateix recordam a totes les famílies que van fraccionar el pagament, que han de fer el 2n pagament per poder rebre els llibres per al curs vinent.
Des del centre se us enviarà un missatge a través de GESTIB indicant les quotes pendents i el nombre de compte corrent on fer l’ingrés.

També podran deixar els llibres de lectura de castellà i català, que no s’hagin tornat al professor, el dia que retornin els llibres de text.