Comunicat per a les famílies (COVID-19)

Benvolgudes famílies.

Volem informar des del centre a tota la comunitat educativa del GUÀRDIA que avui capvespre ens han informat des de Salut que un alumne està contagiat per la COVID19. S’ha de dir que aquest contagi s’ha produït fora del centre.

Tan prest com hem estat coneixedors, hem posat en marxa totes les mesures de seguretat que des de Salut ens han dit; demà dijous es faran les  proves PCR a tots els contactes estrets marcats per les autoritats sanitàries, i de moment podem dir que no tenim notícies de cap altre cas positiu.

Tots els alumnes i professors considerats contactes estrets per Salut estaran en quarantena fins que el servei de Salut ho consideri. Per tant, demanam a tothom que senzillament segueixi les pautes marcades per Salut, i que des del centre mirarem escrupolosament que així sigui.

Els contactes estrets marcats per Salut han estat avisats telefònicament avui mateix per l'equip directiu.