Fira de la ciència al Guàrdia 2018
Intercanvi amb Alemanya 2018

Pla de contingència

Criteris pedagògics supeditats a la salut

La salut dels alumnes, docents i altres persones treballadores dels centres educatius són una prioritat. Totes les mesures d'aquest pla estan adreçades a reduir la transmissió del virus i a millorar la traçabilitat de casos i contactes.
El present document analitza els tres possibles escenaris en els quals el nostre centre podria trobar-se en el moment de començar el curs acadèmic 2020-21. Es recullen també les claus organitzatives per al correcte funcionament de sistema en cada un d'ells.
El pla de contingència de l’IES Josep Miquel Guàrdia garanteix que qualsevol decisió serà presa seguint els consells i consideracions de les autoritats sanitàries de la nostra comunitat i del Ministeri de sanitat, sent les competents i garants de la sanitat dels alumnes del nostre centre.

S’establirà una entrada i sortida esglaonada de l'alumnat per evitar aglomeracions durant l’entrada a primera hora i a darrera hora
Entrada :
- 1r i 2n d’ Educació Secundària Obligatòria: 8’00h
- 3r i 4t d’Educació Secundària Obligatòria: 8’10h
- Batxillerat i Formació Professional: 8’20h
Sortida :
- 1r i 2n d’ Educació Secundària Obligatòria: 13’40h
- 3r i 4t d’Educació Secundària Obligatòria: 13’50h
- Batxillerat i Formació Professional: 14’00h (dl,Dm i Dv) i 14’50h (Dm i Dj)

S’establirà una entrada i sortida esglaonada de l'alumnat per evitar aglomeracions durant les sortides i entrades durant els patis (es realizaran després de la 3a hora).
1r i 2n ESO : 10’30-11’10h
3r i 4t ESO: 10’40-11’20h