Intercanvi amb Trostberg (Alemania)

BERENAR SALUDABLE per als alumnes de 3r d’ESO

El passat dijous dia 14 de febrer, com a mostra d’agraïment per haver participat en un estudi sobre els berenars dels alumnes d’ESO de l’institut, els alumnes de 2n del CFGS de Dietètica i Nutrició van realitzar una mostra de berenar saludable per als alumnes de 3r d’ESO,.

Abans de començar el berenar es van exposar els resultats de l’estudi, es van destacar les dades més rellevants i es van donar algues recomanacions per a realitzar un esmorzar més complet, saludable i equilibrat.

Posteriorment, els alumnes de 3r d’ESO varen poder tastar una mostra del que se’ls havia explicat prèviament. Així tots podien prendre pa amb formatge, truita o alvocat, fruita, un tros d’un postre dolç saludable i un got de llet amb cacau.

També se’ls va remarcar que tot el que se’ls oferia només havia tingut un cost aproximat d’uns 2’15€/pax, tenint en compte que els productes eren de producció local (Km 0), ecològics i/o de comerç just.

Dels 108 alumnes que tastaren el berenar, el van valorar posteriorment 82 com a molt bé, 24 bé i només 3 com a regular. Per tant, es podria dir que aquesta mostra de berenar saludable va tenir una gran acceptació entre els alumnes que la van gaudir.