Intercanvi amb Trostberg (Alemanya)
Dia contra la violència de gènere
25 anys del IES Josep Miquel Guàrdia - Visita les orles dels antics alumnes

IX FÒRUM Menorca La Caixa d'Educació

La igualtat entre homes i dones és el tema que centrarà el debat obert de l'IX Fòrum Menorca La Caixa d'Educació que es durà a terme avui a les 19'00h en el saló d'actes de l'institut Josep Miquel Guàrdia, amb la participació d'alumnes de 4t d'ESO del nostre centre.

Us esperam!!!

ESCOLARITZACIÓ 2018-2019: LLISTES DEFINITIVES ADSCRIPCIÓ

D'acord amb el Calendari publicat a l'Annex 2 de la Resolució del director general de Planificació, Ordenació i Centres de 14 de març de 2018 per la qual es despleguen determinats aspectes per al curs escolar 2018-2019 respecte als processos d'adscripció, admissió i matriculació d'alumnes als centres sostinguts totalment o parcialment amb fons públics als nivells de 2n cicle d'EI, EP, ESO, Batxillerat i Educació especial a les Illes Balears, publiquem les llistes provisionals de sol·licituds presentades al procés d'adscripció.

Per visualitzar les llistes definitives clicau a l'ENLLAÇ

Els alumnes amb plaça reservada hauran de formalitzar la matrícula al nostre centre els dies 27 i 28 de juny.

X OLIMPÍADA DE LLENGÜES CLÀSSIQUES

El nostre alumne Hugo Florit González-Sandoval ha obtigut un accèssit a la traducció de Textos Llatins i n'Adrià Triay Sintes ha obtingtut el 3r premi de traducció de Textos Grecs.

ENHORABONA!!!

PROGRAMA EOIES CURS 2017-2018

Publiquem el calendari de les proves EOIES que es duran a terme properament.

Per visualitzar el calendari de les proves escrites d'Anglès, clicau a l'ENLLAÇ.

Per visualitzar el calendari de les proves escrites d'Alemany, cicau a l'ENLAÇ

CALENDARI PROVES ORALS PROGRAMA EOIES

NGLÈS

NIVELL

Intermedi 2

11/06/2018

Avançat

14/06/2018

ALEMANY

NIVELL

Bàsic

04/06/0018

a partir de les 16.30

L'alumnat haurà de contactar amb la seva professora d'anglès/alemany per tal d'apuntar-se a les proves orals.

Més informació al següent ENLLAÇ