Programes radiofònics

Els grups de 2nESO C i 2nESO D us presenten els programes radiofònics que han elaborat durant el curs a Feim ràdio. Esperem que us agradin. Bon estiu!

Programa radiofònic Ja ho sé, 2nC

Programa radiofònic RàdioD

Dins un puro de ral (Activitat música 4t d'ESO)

El tercer trimestre d’aquest curs 2020/21 els alumnes que cursem l’assignatura de música de 4t d’ESO hem participat a un taller d’edició i producció musical (targetes de so, taules de mescles, ...). Hem aprofitat per enregistrar una cançó popular de Menorca, així com també fer una feina conjunta amb alguns alumnes de l’assignatura d’Educació plàstica i visual de 4t d’ESO.

Continuar llegint

ADMISSIÓ CICLES FORMATIUS 2021-2022

El procés d’admissió als cicles formatius de formació professional en el règim presencial pel curs 2021-2022 estarà obert de l’1 al 30 de juny de 2021, ambdós inclosos i la sol·licitud d’admissió es durà a terme mitjançant tràmit telemàtic, al qual es podrà accedir des de la pàgina web de la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors: fp.caib.es, per la qual cosa es recomana que per fer el tràmit d’admissió han d’estar donats d’alta en algun dels dos mètodes d’autenticació per poder-lo fer:

- Usuari Gestib

- Autenticació mitjançant Cl@ve

Teniu més información sobre aquests dos sistemes al següent ENLLAÇ

Informació general i página web de Formació Professional CAIB: ENLLAÇ

Calendari d'Admissió, Oferta formativa, Normativa i Informació sobre els cicles que s'imparteixen en el nostre centre, clicau al següent ENLLAÇ

S'ha habilitat el següent compte de correu electrònic per gestió dels tràmits d'admissió a cicles formatius del nostre centre: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

LLIURAMENT BUTLLETINS AVALUACIÓ ORDINÀRIA JUNY

ESO i 1r BATXILLERAT

El proper dijous 17 de juny a les 20h ja es podran consultar en el GESTIB els butlletins de l'avaluació ordinària (juny).
Els tutors  aniran citant a les famílies per entrevistar-se i comentar les notes els dies 21 i 22 de juny.
Igualment, si les famílies es volen entrevistar amb algun professor d'àrea es podrà demanar cita a partir del divendres 18 telefonant al centre (971 372 744).
Les cites seran el dimarts 22 i el dimecres 23 de 9-14h.

1r Cicles / 1r FPB:

El proper dilluns 21 de juny a les 16h ja es podran consultar en el GESTIB els butlletins de l'avaluació ordinària (juny).
Si les famílies es volen entrevistar amb algun profesor es podrà demanar cita a partir del divendres 18 de juny telefonant al centre (971 372 744).
Les cites seran el dimarts 22 de juny de 9 - 14h.

Escolarització 2021-2022: Llistes provisionals admissió ESO

D’acord amb l’Annex 2, punt 1 de la Resolució del director general de Planificació, Ordenació i Centres de 16 de març de 2021 per la qual es despleguen determinats aspectes per al curs escolar 2021-2022 respecte als processos d’adscripció, admissió i matriculació d’alumnes als centres sostinguts totalment o parcialment amb fons públics als nivells de segon cicle d’educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria, batxillerat i educació especial a les Illes Balears (BOIB núm. 39 de 20/03/2021), i de l’art. 19 de Ordre del conseller d’Educació i Universitat de 7 d’abril de 2016 que regula el procés d’adscripció, admissió i matriculació d’alumnes als centres sostinguts totalment o parcialment amb fons públics als nivells de segon cicle d’educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria, batxillerat i educació especial de les Illes Balears  (BOIB Núm. 45 del 09/04/2016), en tot allò que no s'oposi a l'anterior decret.(BOIB núm. 45 de 09/04/2016) publiquem la llista provisional de les puntuacions del procés d’admissió a ESO

Els dies 2 a 4 de juny es prodran presentar reclamacions a les esmentades llistes.

Per consultar la puntuació, clicar al següent ENLLAÇ