Fira de la ciència al Guàrdia 2018
Intercanvi amb Alemanya 2018

Butlletins qualificacions 2a avaluació

Us informem que, mitjançant l’aplicació GESTIB, a partir de dimarts dia 7 d'abril a les 15h es podran consultar els butlletins de qualificacions de la 2a avaluació.

Si voleu contactar amb el/la tutor/a del grup del vostre fill/a o amb algun/a professor/a d’àrea , a partir de dimecres dia 8 d’abril, haureu d'emprar la mateixa aplicació GESTIB per ser atesos.

Llistes provisionals admesos Proves Lliures Cicles Formatius 2020

D’acord amb la informació rebuda per part de la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors, dia 24/03/2020 estava prevista la publicació de les llistes provisionals de persones admeses a les proves lliures de cicles formatius 2020.

Donat l’actual estat d’alarma, el calendari previst queda actualment suspès. Properament es publicarà un nou calendari de tot el procediment.

SUSPENSIÓ DE L'ACTIVITAT EDUCATIVA

Benvolgudes famílies,

Davant la suspensió de l’activitat educativa presencial a tots els centres de docents de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, establerta a l’Acord de Consell de Govern de 13 de març de 2020, i durant els pròxims 15 dies el centre ha pres, seguint instruccions de la Conselleria d’educació,el centre ha pres  les següents mesures:

• Els professors estaran disponibles via telemàtica a les seves hores lectives amb cada un dels grups, per tal de fer aclariments i resoldre dubtes a l’alumnat.

• Tots els professors enviaran cada dilluns una relació de  les tasques a fer per l’alumnat durant la setmana. Aquestes aniran acompanyades de criteris de qualificació , i els alumnes rebran una nota avaluant aquesta tasca. (Moodle, google-classroom, correu electrònic)

• Les famílies i alumnes  podran consultar aquestes tasques  al google calendar de cada grup.

• Si algun alumnne no reb les tasques o les notes per part del professorat , ha de comunicar-ho a l’institut via telefònica 971372744 o a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

• L’alumnat NO pot venir al centre.

L’equip directiu estarà localitzable i disponible en el centre de 8 a 14h, per atendre telefònicament o telemàticament els dubtes que puguin sorgir. La finalitat d’aquestes mesures és que l’alumnat mantengui el seu horari lectiu des de casa per tal de no interrompre el seu procés d’aprenentatge.

Salutacions,

Equip directiu.

Xerrades esportives - Gimnasta URIK MUGINER

L’IES Josep Miquel Guàrdia, com a centre Centre Educatiu Promotor de la Salut, organitza aquest divendres 21 de febrer la primera xerrada esportiva a càrrec del gimnasta Urik Muginer.

Blog Microrelats Encadenats 2020

Ja teniu disponible el Blog Microrelats Encadenats.

També podeu anar fent comentaris als textos i articles que es vagin publicant.

Per visitar el Blog, clicau a l'ENLLAÇ

PROVES LLIURES CF 2020

S'han convocat les proves lliures a mòduls de Cicles Formatius 2020.

El termini d'inscripció és del 4 al 13 de març de 2020

Teniu tota la informació en el següent ENLLAÇ, i a la WEB de la Direcció General de Formació Professional de la CAIB, ENLLAÇ