Intercanvi amb Trostberg (Alemania)

Giuditta Bussetti pinta un mural al centre

Enguany per celebrar el 8 de març, dia de la dona, hem convidat a l’artista Giuditta Bussetti a pintar un mural al pati de l’institut. L’alumnat de quart d’ESO ha participat en aquesta activitat. Ha estat una experiència molt enriquidora!
Trobareu el video AQUÍ.

Ajuts programes d'immersió lingüística

S'han convocat ajuts en espècie per a la participació de l'alumnat de 4t d'ESO a Programes d'Immersió lingüística en llegües estrangeres durant l'estiu de 2024.

Teniu més informació al següent ENLLAÇ

Beques estudis postobligatòris curs 2024-2025

Us informam que s'ha obert el període per sol·licitar les beques de caràcter general per al curs acadèmic 2024-2025, per a estudiants que cursin estudis postobligatoris, convocades pel Ministerio de Educación, Formación Profesional y Deportes.

Les poden sol·licitar l’alumnat que el proper curs estigui matriculat a:

Primers i segons cursos de batxillerat
    Formació professional de grau bàsic, grau mitjà i de grau superior
    Estudiants universitaris

Les sol·licituds s’han d’emplenar via telemàtica a través de la seu electrònica del Ministerio de Educación, Formación Profesional y Deportes, actiu del 19 de març al 10 de maig de 2024 a les 15.00h. Trobareu l’enllaç AQUI.

Durant el mes de setembre s’obrirà un nou període per confirmar els estudis i el centre matriculat, ja que en molts casos el mes de maig no se sap encara on estarà matriculat l’alumne el proper curs.
Igualment convé fer la sol·licitud encara que no es tengui la certesa de seguir estudiant el proper curs, ja que un cop finalitzat el termini no es podrà sol·licitar la beca.

Trobareu més informació al següent enllaç: https://www.becaseducacion.gob.es/portada.html

Proves liures Cicles Formatius

S'ha publicat la convocatòria de les proves lliures per obtenir els títols de tècnic i de tècnic superior de formació professional 2024.

El termini d'inscripció és del 6 al 18 de març de 2024, ambdós inclosos, al centre educatiu.

Podeu trobar més informació i documents d'inscripció en el següent ENLLAÇ

O a la web Formació Professional de la CAIB, en el següent ENLLAÇ