Proves lliures Cicles Formatius 2021

S'han convocat les proves lliures per obtenir els títols de tècnic i de tècnic superior de formació professional. El termini d'inscripció és del 3 al 12 de març. Teniu tota la informació al següent ENLLAÇ

Butlletins 2a Avaluació de Seguiment

Informem que a partir de dijous dia 11 de febrer,  es podran consultar els butlletins de qualificacions corresponents a la 2a avaluació de seguiment a l'horari següent:

- A partir de les 14h es podran consultar els butlletins de qualificacions d'ESO i 1r de Batxillerat,

- A partir de les 16h es podran consultar els butlletins dels Cicles Formatius i de 1r d'FPB.

Els butlletins de 2n d'FPB es podran consultar a partir de dijous dia 18 de febrer a les 16h.

Projecte ICAPE

Els alumnes de 4t d'ESO C del nostre centre treballen en col·laboració amb l'ONG Vicenç Ferrer per recaptar doblers per construir una escola a una de les zones més desfavorides de l'Índia. ENDAVANT AMB LA SOLIDARITAT!!!

2n Concurs Fotogràfic Plats Saludables

Des de la comissió de salut hem organitzat un concurs fotogràfic de plats saludables.

El premi serà un lot de productes ecològics/km 0.

Adjuntem les bases al següent ENLLAÇ

Us animem a participar!

Butlletins 2a Avaluació de Seguiment 2n Batxillerat

Us informam que aquest dimarts dia 2 de febrer, a partir de les 14:00h, ja es podran consultar els butlletins de qualificacions corresponents a la 2a Avaluació de seguiment de 2n de Batxillerat.

25 Novembre

En el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència de Gènere els nostres alumnes han volgut solidaritzar-se i han creat aquest vídeo.