Intercanvi amb Trostberg (Alemania)

Llistes provisionals beques mobilitat Erasmus+

PUBLICACIÓ DE LES LLISTES PROVISIONALS D'ASSIGNACIÓ DE LES BEQUES DE MOBILITAT ERASMUS+ PER ALUMNAT I PROFESSORAT DE FORMACIÓ PROFESSIONAL DE GRAU BÀSIC I GRAU MITJÀ

La comissió de mobilitat a l'FP publica les llistes de seleccionats, en llista d'espera i exclosos per a la concessió d'una beca de mobilitat Erasmus+ per l'alumnat i el professorat de Grau mitjà i grau bàsic, en el marc del projecte EUROFP BALEARS VI gestionat per la Conselleria d'Educació.

El divendres dia 9 de desembre es publicaran les llistes definitives.

El programa ERASMUS+ està finançat per la Unió Europea

Consulta butlletins 1a Av. 2n Batxillerat 2022-2023

Benvolguda família,

Us informam que demà dijous dia 1 de desembre podreu consultar al GESTIB els butlletins de 2n de batxillerat a partir de les 14h.

En cas de voler reunir-se amb la tutora o algun professor d'àrea heu de demanar cita en les hores assignades d'atenció a pares. trobareu els dies i horaris i mail de tot el professorat.

Per demanar cita us podeu posar en contacte directament amb el professor o tutor per mail, mitjançant un missatge al GESTIB o telefonant a consergeria (971 372 744).

CONVOCATÒRIA DE BEQUES DE MOBILITAT ERASMUS+ PER ALUMNAT I PROFESSORAT D'FP DE GRAU BÀSIC I GRAU MITJÀ

Publicam una nova convocatòria de beques Erasmus+ per a les mobilitats de l'alumnat i el professorat de Grau mitjà i grau bàsic, en el marc del projecte EUROFP BALEARS VI gestionat per la Conselleria d'Educació.

Les mobilitats dels alumnes tindran lloc durant el tercer trimestre d'aquest curs, mentre que les de professorat poden ser entre el gener i el juliol del 2023.

El programa ERASMUS+ està finançat per la Unió Europea

Publicació butlletins 1a avaluació seguiment 2022-2023

Informem que a partir de les següents dates i hores,  es podran consultar mitjançant el GESTIB els butlletins de qualificacions corresponents a la 1a avaluació de seguiment curs 2022-2023:

Nivell educatiu

Dia publicació

Hora publicació

2n batxillerat

20/10/2022

2n ESO

27/10/2022

4t ESO

28/10/2022

Formació professional grau bàsic

27/10/2022

14:00

Cicles formatius grau mitjà i superior

04/11/2022

14:00

Trobareu un comentari de cada professor d'àrea i unes qualificacions que son indicatives de tendències:
5 = Tendència a aprovar
4 = Tendència dubtosa
3 = Tendència a suspendre

Recordatori cicle xerrades 1r ESO

Benvolgudes famílies,

Ens adrecem a vosaltres per recordar-vos que el proper dijous 1 de desembre de les 19-21h a l'aula de 2n Dietètica (al Claustre)de l’IES J.M.GUÀRDIA tindrà lloc la segona trobada amb la terapeuta Irune Inchaustegui.

En aquesta sessió es tractarà el tema "Anys anteriors a l'adolescència" i a l'igual que les altres sessions, pretenen donar-vos eines que us ajudin amb l’adolescència dels vostres fills i filles.

Per tal de facilitar la vostra assistència, us brindem un servei gratuït de guarda dels vostres fills/filles durant el temps que duri el taller, gràcies als serveis socials de l’Ajuntament d’Alaior.

Si voleu aprofitar aquest servei, us demanem que telefoneu a l’institut (971 372 744) i detalleu a les conserges el nombre de fills/es que dureu al centre i les seves edats.

Agrairíem que ho comuniqueu a l’institut fins el dimecres 30 de novembre a les 13h.

Animeu-vos a assistir al taller.

Eleccions renovació Consell Escolar 2022-2023

Us informam que s’ha iniciat el procés electoral per renovar alguns membres del Consell Escolar.
Aquest any toca elegir:

- 1 membre sector pare/mare/tutor
- 1 membre sector alumnat
- 3 membres sector professorat
- 1 membre sector personal administració i serveis

Esperam la vostra participació i restam a la vostra disposició per a qualsevol consulta.

Aduntem el calendari de tot el procès, que es pot consultar en el següent ENLLAÇ