Butlletins 1a Avaluació 2020-2021

Detallem, a continuació, els dies i hores que els butlletins corresponents a la 1a Avaluació, seran visibles a l'aplicació GESTIB

CURS I GRUP

1r ESO (A, B, C, D)

16/12/2020

2n ESO (A, B, C, D)

17/12/2020

3r ESO (A, B, C)

14/12/2020

3r ESO (D)

16/12/2020

4t ESO (A, B, C, D)

17/12/2020

1r BATX (A, B)

18/12/2020

FPB (1r i 2n)

18/12/2020

CICLES FORMATIUS

21/12/2020

16:00H

Butlletins 1a Avaluació: 2n Batxillerat

Us informam que aquest dimarts dia 2 de desembre, a partir de les 9:00h, ja es podran consultar els butlletins de qualificacions corresponents a la 1a Avaluació de 2n de Batxillerat.

ACTIVITAT 25N

Avui 25 de novembre se celebra el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència de Gènere i els nostres alumnes han volgut solidaritzar-se amb la causa realitzant una sessió en la qual han  pogut conèixer una mica més sobre aquest tema. Us compartim la imatge final de la sessió on els alumnes han pogut col·laborar amb la iniciativa #PandèmiaDeLaViolència portada endavant per la Fundació Vicenç Ferrer per tal de donar visibilitat a aquesta problemàtica.

Durant aquest curs l’alumnat d’IAEE de 4t ESO participarà amb el projecte JES (Joves Emprenedors Socials) d’ICAPE on podran crear una ONG i captar fons que es destinaran a una de les causes portades endavant per aquesta fundació.

Comunicat per a les famílies (COVID-19)

Benvolgudes famílies.

Volem informar des del centre a tota la comunitat educativa del GUÀRDIA que avui capvespre ens han informat des de Salut que un alumne està contagiat per la COVID19. S’ha de dir que aquest contagi s’ha produït fora del centre.

Tan prest com hem estat coneixedors, hem posat en marxa totes les mesures de seguretat que des de Salut ens han dit; demà dijous es faran les  proves PCR a tots els contactes estrets marcats per les autoritats sanitàries, i de moment podem dir que no tenim notícies de cap altre cas positiu.

Tots els alumnes i professors considerats contactes estrets per Salut estaran en quarantena fins que el servei de Salut ho consideri. Per tant, demanam a tothom que senzillament segueixi les pautes marcades per Salut, i que des del centre mirarem escrupolosament que així sigui.

Els contactes estrets marcats per Salut han estat avisats telefònicament avui mateix per l'equip directiu.

25 Novembre

En el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència de Gènere els nostres alumnes han volgut solidaritzar-se i han creat aquest vídeo.

Butlletins 1a Avaluació Seguiment CF/FPB

Us informam que aquest divendres dia 6 de novembre podreu consultar els butlletis de seguiment a partir de les 14h.
Trobareu un comentari de cada professor d'àrea i unes qualificacions que son indicatives de tendències:
5 = Tendència a aprovar
4 = Tendència dubtosa
3 = Tendència a suspendre

Reunions informatives inici de curs

El proper dijous dia 15 es durà a terme la reunió informativa d'inici de curs amb el tutor/a del grup dels vostres fills dels següents grups

NIVELL

20:00H

Tots els grups de 1r ESO

Tots els grups de 3r ESO

Tots els grups de 1r BATX

Només podrà assistir un membre de la família per alumnat i haureu d'esperar al pati per on entren els seus fills habitualment, on us rebrà el tutor/a i us acompanyarà a l'aula.

Es per aquest motiu que heu de ser puntuals.

Si algú no pot assistir a la reunió, us demanam que ho comuniqueu al tutor/a per mail o Gestib.

Igualment trobareu un resum de les reunions a la web del centre.