Fira de la ciència al Guàrdia 2018
Intercanvi amb Alemanya 2018

CONVOCATÒRIA MATRÍCULA PROVES EOIES 2018-2019

Informem que s'ha publicat la resolució del director general de Planificació, Ordenació i Centres de dia 8 de gener de 2019 per la qual es convoquen les proves de determinats idiomes de les escoles oficials d’idiomes de les Illes Balears per a l’alumnat d’educació secundària dins del pla de col·laboració EOIES del curs 2018-19. ENLLAÇ A LA RESOLUCIÓ

Els pares dels alumnes participants estan convocats a una reunió informativa sobre les proves EOIES, que tindrà lloc dia 16 de gener a les 19 hores a l'aula de 4t B.

El termini de matrícula per a la realització de les proves és del 22 de gener al 5 de febrer, ambdós inclosos.

Juntament amb el full d'inscripció, s'haurà d'adjuntar fotocópia del DNI en vigor, fotografia tamany carnet, resguard de pagament de taxes, segons els següents criteris:

Taxes inscripció ordinària: 22,80 euros. ENLLAÇ A LA WEB ATIB PER FER EL PAGAMENT

Taxes inscripció bonificada del 50%: 11,40 euros (famílies nombroses i monoparentals de categoria general i s'haurà d'acreditar documentalment aquesta circumstància). ENLLAÇ A LA WEB ATIB PER FER EL PAGAMENT

Tutorial del pagament de taxes mitjançant la web d'Agència Tributària de les Illes Balears 8ATIB): ENLLAÇ

Exempció del pagament de taxes les persones que es troben en alguna de les següents circumstàncies i que s'hauran de justificar documentalment: situació d'Atur, discapacitat igual o superior al 33%, víctimes de violència de gènere, situació de vulnerabilitat econòmica especial, víctimes d'actes terroristes.

Per accedir al PowerPoint de la reunió informativa, clicau a l'ENLLAÇ

LLIURAMENT BUTLLETINS 1r TRIMESTRE

Us informam que el proper divendres dia 21 de desembre l'alumnat no tindrà classe. Durant el matí del dijous dia 20 i del divendres, els pares passaran a recollir els butlletins de qualificacions de la 1a avaluació. Poseu-vos en contacte amb el vostre tutor/a si no teniu hora.

Si voleu reunir-vos amb algun professor d'àrea, a partir de dimarts dia 18 podeu demanar hora per el divendres dia 21, de 9h a 13h, telefonant al telèfon 971372744 / 971372941 / 650953745.

Igualment, també es podran consultar els butlletins de notes mitjançant l'aplicació GESTIB, a partir de les 11h del dia 20 de desembre.

PREMIS RENDIMENT ACADÈMIC ESO 2017/2018

L’alumne Jordi Mascaró Janer ha estat guardonat amb el Premi al rendiment acadèmic excel·lent d'ESO del curs 2017/2018, i n’Ana Pons Pons ha obtingut el Premi a l'esforç personal. Enhorabona a tots dos!

ELECCIONS PER A LA RENOVACIÓ DE CONSELLS ESCOLARS

Durant el primer trimestre del curs 2018/19 s'han de realitzar eleccions per a la renovació parcial del Consell Escolar del Centre, òrgan de participació del professorat, dels pares/mares, de l'alumnat i altres membres de la comunitat educativa en la gestió i el funcionament del ccentre.

Aquest curs 2018/19 s'ha de renovar 1 membre del sector pares/mares. Tots els pares/mares o tutors dels alumnes matriculats al centre poden presentar-se com a CANDIDATS.

Adjuntem el calendari del procés, que es pot descarregar al següent ENLLAÇ

Si esteu interessats en presentar-vos com a CANDIDATS , haureu de presentar al centre el document del següent ENLLAÇ degudament emplenat