Intercanvi amb Trostberg (Alemania)

Ajuts programes d'immersió lingüística

S'han convocat ajuts en espècie per a la participació de l'alumnat de 4t d'ESO a Programes d'Immersió lingüística en llegües estrangeres durant l'estiu de 2024.

Teniu més informació al següent ENLLAÇ

Proves liures Cicles Formatius

S'ha publicat la convocatòria de les proves lliures per obtenir els títols de tècnic i de tècnic superior de formació professional 2024.

El termini d'inscripció és del 6 al 18 de març de 2024, ambdós inclosos, al centre educatiu.

Podeu trobar més informació i documents d'inscripció en el següent ENLLAÇ

O a la web Formació Professional de la CAIB, en el següent ENLLAÇ

Guanyadora Panera de Nadal 2023

La guanyadora del sorteig d'una Panera de Nadal, ha estat la Sra. Maria Jansà. El premi l'ha recollit la seva neta, n'Aina Mercadal.

El número agraciat ha estat el 177.

Beques mobilitat ERASMUS+: convocatòria entrevista

Publiquem la convocatòria a l'entrevista de selecció per alumnat admès en el procés de selecció de les beques de mobilitat per a Grau bàsic, Mitjà i Superior del projecte Erasmus+.

Per consultar el document de Grau Bàsic i Mitjà, clicau a l'ENLLAÇ

Per consultar el document de Grau Superior, clicau a l'ENLLAÇ